måndag 28 oktober 2013

Livet

Ja, efter att Willes föddes så prioriteras tid på ett helt annat sätt. Jag tycker faktiskt om att skriva av mig på min blogg, men dagarna springer förbi och när det "gått för lång tid emellan" känns det svårt att komma igång igen. Nu på hösten är gillar jag skrivandet extra mycket, gå ner i varv och få fundera på dagens höjdpunkt.

Den 14 oktober fyllde vår älskade unge 1 år, alltså 52 veckor, 12 månader, 365 dagar har han nu funnits i vårt liv. En resa fylld med känslor från första stund..
Glädje, lycka, kärlek, oro, trötthet osv. Så mycket kärlek och energi våran lilla solstråle ger oss, som i nästa stund kan göra oss lika trötta..

Njuter av dagarna som "halvtidsföräldraledig", jobbar nu måndagar & tisdagar. Martin är hemma med Wille dessa dagar, för mig känns det verkligen som det bästa av två världar. Trötthet i två olika klädslar, på olika sätt..
Roligt att jobba igen, men på tisdagseftermiddagen så börjar jag längta efter sötungen mer och mer.. 

Så nu ska jag försöka bli bättre på uppdateringar.
Först ut är nog en sammanfattning av Willes 1-årskalas!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar